Lisää kuvaleikkejä Värikollaasit-idealla

Klikkaa kuvaa!


Lähdin vielä leikkimään kuvalla, jonka olin ottanut Picasso-näyttelyssä suuresta valokuvasta, jossa Picasso maalaa valolla. Tämä siis on oikeastaan lainatavaraa ja olen jälleen mukana lainahöyhenillä, koska poliisitkin olin kuvannut julisteista.:) No, tässä en nyt pyri tekemään mitään suurta taideteosta toisten ottamista kuvista, mutta koska julisteitakin saa kuvata, niin eiköhän tämäkin rimaa hipoen kelpaa.
Siis värikollaasi: musta – valkoinen – vihreä.

6 kommenttia:

  1. Onpahan hieno lopputulos joka tapauksessa!

    Kävin korjaamassa linkkisi oikeaksi Linkyyn.

    VastaaPoista
  2. Kaunista valon leikkiä.

    VastaaPoista
  3. Tuosta tuli tosi hieno! Minä näen tuossa monta leikkivää elefanttia!

    VastaaPoista
  4. Kiitos TeeTee, SusuPetal ja Yaelian!

    VastaaPoista
  5. Kivasti Pablo heijastuu valojen läpi. Kirkas vihreä esiintyy useinkin hänen töissään. Kekseliäs idea!

    VastaaPoista
  6. kaari3: Kiitos kommentista!

    VastaaPoista

Tervetuloa lukemaan blogiani! Jätäthän viestin tai kommentin käynnistäsi minua ilahduttamaan! Luen mielelläni ajatuksiasi!

Valitettavasti anonyyminä ei tähän blogiin voi enää kommentoida eli nimettömät kommentit poistetaan. Laita siis kommenttiisi ainakin nimimerkki.

Kiitos kommentista! Palautetta on kiva saada.