Tammikuu jo loppuu...

Ti 31.1.2017

Kokeilen edelleen tabletilla kirjoittamista. Eniten minua harmittaa se, ettei Bloggerin ohjelma osaa hakea kuvia tästä tabletista. Se tarjoaa vanhoja kuvia aikaisemmista blogi-kirjoituksista, mutta ei löydä uusia kuvia. Nyt se ei enää löydä edes niitä kuvia, joita se tarjosi viimeksi kirjoittaessani!!!
Bloggerilla on kyllä nyt uusi kyky tarjota samoja merkkejä kuin "emoji"

🦁🐔🐥🐺🐛🐪🦍🦄🐝🙊🐱🐞🐂🐄🐑🦃🐩🦋🌲🌹🍄🔥💥🌝💐☃️❄️🍒🥜🍳🍱🎂🏀🏂🎨🎭🎻🎮🎺🎯🚜✈️🏕🎠🏰🎡🌋🌄📞⏰💰🔮🗝🎁🎏✂️📘💙💟🛂🚺🆗➡️🎶🔵🔔♥️🇮🇱🇫🇮🕠💭🎵©

Kyllähän nuokin merkit joskus voivat olla tarpeellisia, mutta eivät ne korvaa valokuvia! 😄🙃

Pauhaan vielä tästä älyttömästä älypuhelinten yms. ajasta. Puhelimeni on imaissut itseensä kaikki mahdolliset kuvat, joita joskus olen jonnekin laittanut. Eli puhelimessani on nyt 4.4.2006 lähtien ottamani kuvat, joita en todellakaan koskaan ole laittanut tähän puhelimeeni, tarkoitan siis kuvat ennen vuotta, jolloin olen tämän puhelimeni hankkinut!

Ja sitten tulee vähän väliä viestiä, että pilvi, johon muka olen tuhansia kuvia tallentanut, on täynnä ja minun pitäisi nyt ostaa lisätilaa, niin ja niin monta euroa per kk maksavaa! No niin. Sitten poistan taas monennenkohan kerran sellaisia kuvia, jotka siis olen jo muutaman kerran poistanut jostain. Vaan tämä älyvapaa älysysteemi tallentaa taas jonnekin ne poistetutkin kuvat! Siis varmuuden vuoksi! Voi tätä älyvapaata älyaikaa!

                                                       Terveisin






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tervetuloa lukemaan blogiani! Jätäthän viestin tai kommentin käynnistäsi minua ilahduttamaan! Luen mielelläni ajatuksiasi!

Valitettavasti anonyyminä ei tähän blogiin voi enää kommentoida eli nimettömät kommentit poistetaan. Laita siis kommenttiisi ainakin nimimerkki.

Kiitos kommentista! Palautetta on kiva saada.